lørdag 2. mai 2009

Liksom helg

Helga er her, men den er over straks. Bare vent og se. I morgen er siste dag, og så er den over.
Da må vi bare smøre oss med tålmodighet og vente på neste helg. Den kommer etter noen dager, og et par dager til. Da, er vi tilbake til helgen. Men den forsvinner med et blunk. Så ikke slapp av, men bruk den. Ikke slapp av! For all del. Skal du få det som du drømmer om, må du ta i et tak og sette planer!

Ja, så vet du det. Og det vet du sikkert i fra før av og. Helga er alt for kort, og så er det alt for få av dem. Det har jeg funnet ut. Særlig når man jobber ganske mange lørdager...

Derfor, må jeg finne ut hva jeg skal gjøre neste helg. Da jobber jeg bare et par timer midt på dagen på lørdagen. Null stress, eller, jeg jobber fredag kveld også så jeg. Men det går greit det. Men må snart finne ut hva jeg skal gjøre den helga... Ellers kan det gå rett i dass, kan jo hende jeg blir sittende hjemme enda en gang! Om du har noe forslag, så lytter jeg.

Men ellers for tiden så er det en død tid... Lite å se frem til. Men men, er snart 17.mai da. Så da blir det litt mer liv.

Ingen kommentarer: