mandag 4. mai 2009

Et nytt og bedre liv

Man prøver bestandig å starte et nytt og bedre liv, men fungerer det noen gang? Nei... Ikke for min del i hvertfall. Men ved hjelp av alle forsøkene så blir man jo litt flinkere. Så det er jo ikke bare dumt å forsøke gang etter gang.

Jeg begynner å få en del fritid for tiden, men igjen så gidder jeg ikke å begynne på noe fast, for det er veldig greit å ha mange dager tilgjengelig til fotograferinger. Det kan bli en del av dem.

Men når vi snakker om fotografering, så kan jeg jo nevne noe annet. Jeg har så lyst til å lage mitt eget lille "proffe" prosjekt. Jeg tenker på hvordan jeg vil ha dette bildet, men klarer aldri å komme frem til noe svar. Og så må jeg jo finne meg en modell å bruke. Og jeg vet ikke hvem jeg vil bruke... Men jeg vil gjerne bruke frisørlærlingen til å få satt opp en stilig frisyre.
Tror jeg snart må få gjort noe seriøst med denne planen.

Ingen kommentarer: