lørdag 9. mai 2009

Stakkars mobil

Mobilen min har det litt tungt for tiden. Det kan hende den har fått pollenallergi, eller den beryktede svineinfluensa. Man vet aldri. Du ser, den har det litt vanskelig med å holde på energien, og tar seg litt for mange høneblunder i løpet av en dag. Sånn helt plutselig så faller den i koma. Stakkars.

Jeg lurer på om den kanskje begynner å få noen traumatiske anfall. Du ser, for snart 1 år siden ble den utsatt for en voldsom ulykke. Det skjedde på 17.mai, på Kvås, da vi var på vei i fra gymsalen og over til matsalen. Det regnet voldsomt, så vi løp og hoppet for å unngå de største vannpyttene. Det var da det skjedde. Den stakkars mobilen fløy ut av lommen min, landet i bakken, og ble delt i flere biter. Den fikk sjokk da den ble overfalt av masse vann og ikke klarte å puste.

Så jeg er redd for at disse fæle minnene er kommet tilbake til min stakkars mobil. Den har det ikke så innmari lett. Men jeg har troa på at den skal komme gjennom disse fæle minnene, og bli like sterk som den var før alt dette startet. Så derfor velger jeg å avstå fra å kjøpe ny mobil før det ikke er mer livshåp igjen i min nåværende!

Ingen kommentarer: