torsdag 7. mai 2009

Ikke helt i form

I dag tok en basill over kroppen min. Våknet med en sår hals, som jeg kjente tendenser til i går natt, og utover dagen ble kroppen øm og slapp. Men ikke noe mer enn det, men det er nok for å gjøre kroppen utrivelig. Jeg vil da ikke være slapp og syk. Så jeg håper at basillen forsvinner ut av kroppen igjen til i morgen. Det hadde vært en fin ting! Jeg har en mistanke om at det var den fryktelig sterke vinden i går som gjorde meg dårlig. Jeg var nemlig ute og gikk tur og jogget bitte litt i går kveld, en times tid. Og da jeg kom bort mot Gjølme-traktene så kom det en fryktelig kraftig vind. Den var voldsom, og den varte et langt stykke. Så kanskje den har gjort skade på halsen min i dag.

Utenom det, så fortsetter jeg å tenke på hva jeg skal gjøre i sommerferien min. Det hadde sikkert vært litt smart å planlegge den snart, om jeg skal få billige billetter. Jeg skal ta fly hjem til Kristiansand denne gangen har jeg bestemt. Er litt lei av toget akkurat nå, så avveksle litt med fly som går en god del raskere. Men for å få delvis billig billett burde jeg sikkert bestille nå, men det er litt vanskelig når jeg ikke helt vet når jeg skal til Kr.sand. For det finner jeg ut når jeg vet hva jeg skal gjøre i min andre uke av sommerferie. Noen som har noe ide om hva jeg kan ta meg til i ferien?

Ingen kommentarer: