torsdag 14. mai 2009

Tast, Tast, Tast

Jeg er ikke helt sikker på hva æ vil skrive her i dag, en slik tidlig morgen.

Men i skrivende stund hører jeg på NRK Jukeboks, Dansefot! Og den pågående sangen har en rar musikkvideo. Altså, her er ei helt normal pen dame som synger om å få seg kjæreste (tror jeg) og kjæresten hun liksom får seg på musikkvideoen er en middelaldrende, smårund og skalla fyr! Den var unormal altså! Må bare få si det. Og så irritrer det meg at hu dama hele tida synger "det er GØTT å kjinne væra".

Så sån går det når man må stå opp så tidlig som dette. Det finnes ingenting på tven på denne tida av døgnet. Men NRK er som regel ganske greit å høre på, for i starten av uka var det "Norsk på Norsk" og en annen ting, og der var det mye fin musikk.

Jeg har heller ikke mere børd igjen i huset nå. Så det ble en litt amputert frokost i dag, en enkel skive og så hadde jeg heldigvis en yoghurt i kjøleskapet. Men jeg er fremdeles sulten.
Men du skjønner vel kanskje litt om hvor god tid jeg har på morgenen, nå som jeg faktisk bruker noe av tida til å skrive i bloggen min.

Og i nå skrivende stund synger 4 friske bedehusdamer på tven i fra Kristiansand eller noe sånt. For i forrige musikkvideo de hadde for noen minutter siden, så var de i Dyreparken. Og i denne filmen er de ute i skogen. Og de synger slik hyggelig sørlandsviser for de myke. Jeg likte dessverre egentlig ikke helt denne synginga deres.

Men enda har jeg alt for lang tid før jeg skal gå. Vil egentlig ha mer mat, men vet ikke hva jeg skal finne av mat. Men uansett, så får jeg prøve å bevege meg.

Ingen kommentarer: