onsdag 20. mai 2009

Trondheimstur alene

I dag tok jeg meg en tur til Trondheim etter jobb bare for å finne på noe. Været var jo mye bedre enn man først hadde ventet, så det var jo ganske positivt.

Jeg gikk først for å skaffe meg noe middag. Så jeg bestemte meg for å teste ut Jordbærpikene ettersom de lå praktisk til, og det var ikke så skummelt å sette seg å spise der alene. For det er litt skummelt å spise på en type restaurant alene. Men her var det veldig hyggelig, og jeg var ikke den eneste som spiste der alene. Jeg kjøpte meg en cheeseburger, og den var god og fansy.

Så tuslet jeg videre. Tok en tur innom Carlings der de hadde 50% på alle hettegensre, så da kjøpte jeg meg en ny en, gitt. Elsker hettegensre, og endelig funnet noen som er litt feminine men fremdeles store og gode! Videre trasket jeg innom Elite Foto og slo av en prat med Marthe, før jeg tuslet videre nedover byen og over til Bakklandet.

På Bakklandet var planen egentlig å ta litt bilder, men jeg vet ikke om jeg fant så mye. Det var litt upraktisk å ha vært på shopping først ser du. Men jeg tok et par bilder i hvertfall. Og så slo jeg meg ned på kafe og drakk en kopp med kaffe mocca.

Så det var jo egentlig en ganske herlig kveld.




Ingen kommentarer: