fredag 15. mai 2009

Og da ble det endelig helg

Du skal vite hvor mye jeg har snakket om denne helga. Helt i fra mandag har jeg pratet om at det skal bli godt med helg. Og håpet på at denne uka skulle gå fort. Og jommen har den ikke det og! Noe så perfekt. Så de på laben har fått høre meg si ganske mange ganger: "Det er snart heeeelg!". Har vel sakt det siden tirsdag tror jeg, i hvertfall onsdag!

Og i dag skal jeg slappe av, bake kake (kanskje gjøre det i morgen?) prøve å få vaska litt klær som det begynner å minke litt med. Ellers skal jeg bare nyte ettermiddagen og kvelden, og se frem til morgendagen! Da er det KAMP! Rosenborg-Molde på Lerkendal 16.mai! Kan du tenke deg noe så moro. Jeg gleder meg. Så skal jeg gå sammen med to krik-jenter, det skal bli så kos. Og etterpå blir det Grand Prix kveld på hybelen deres. Jeg har troa på at det blir en koselig kveld!

Og så skal jeg få overnatte til 17.mai, og da blir det enda flere Krik-ere. Skal henge sammen med dem på Berg Prestegård og diverse ting. Jeg tror det kan bli en fin feiring, også i Trondheim. Og så skal det jo bli et nydelig vær!

Ingen kommentarer: