torsdag 22. mai 2008

Eksamen

Eller prøveeksamen for å være korrekt.

Jeg har disse to dagene, i går og i dag, på å lage et produkt, som vi så på fredag skal fremføre. Jeg ble ferdig med mitt produkt i går, og i dag klokken 10.00 var rapporten min også ferdig. Dermed var alt klart til levering til klokken 15.00. Men jeg har enda igjen å forberede meg på fremføringen, men det har jeg god tid på. Helt fram til klokken 15.00 pluss tiden fram til klokken 12.00 i morgen. Men jeg håper å være klar til klokken 15.00 i dag, så jeg får slappe av resten av dagen. Og det har jeg tro på at jeg skal klare.

Jeg er selv veldig fornøyd med produktet mitt. En dobbelside i et magasin om ungdom og forelskelse. Jeg er faktisk veldig stolt over den. Selv om kanskje ikke andre synes den er så fantastisk, så er jeg veldig fornøyd med hva jeg har klart å komme opp med helt på egenhånd.

I natt drømte jeg ogs en fantastisk drøm. Den var så herlig, at det var trist å våkne opp og skjønne at det bare var en drøm. Jeg koste meg riktig godt der jeg lå og sov. Langt inne i drømmeland. Enda jeg hadde våknet klokken 7 og skjønt at det bare var en drøm, fikk jeg en ny overraskelse da jeg våknet igjen 7.30. Det var rett og slett en stor skuffelse. Her hadde jeg levd i min nydelig drømmeverden, i troa på at dette faktisk var sant, og så våkner jeg og oppdager at alt bare var en stor drøm. For det hendte faktisk som om det kunne vært virkelighet, i hvertfall første del av drømmen. Skuffelse. Jeg som hadde blitt så glad om denne drømmen var sann. Hadde nok blitt litt påvirket av alle tankene jeg tenkte på like før jeg la meg.

For i går før jeg sovnet, så lå jeg og tenkte på alt mulig. På hva som hadde skjedd den dagen. Det var egentlig litt hyggelig det. For det skjedde en god del hyggelige saker denne dagen. Hadde en god opplevelse av dagen. En slik dag jeg gjerne kan ha igjen. Prøvde å komme på en god kommentar Frode hadde sakt under grillingen, som jeg hadde sakt til meg selv "den må jeg huske, og kanskje bruke på et nick", men så kunne jeg ikke komme på hva det var han hadde sakt. Noe dumt var det i hvertfall, det vet jeg. Han har så mange merkelige utsagn, som er helt idiotiske og ikke har noen ting med diskusjonen å gjøre. Men det var kjekt å få gratis grillmat av Marit. Jeg var utrolig heldig med timingen der altså. Kom akkurat ned til nybygget i det de kom fra butikken. Synes det er litt utrolig egentlig, men veldig takknemlig for det.

Så da skal jeg snart gå tilbake til eksamensoppgaven, men før det skal jeg spise lunsj, og ør det igjen så slapper jeg av. For du vet, uten mat og drikke, duger helten ikke.

7 kommentarer:

Karuulaina sa...

Uuuu! har så EVI lyst te å veta ka du drømte om i natt.. har lyst å komma me ett forslag te ka da kanskje va, men ska ikkje gjera da i fare for at andre kan lesa da osv.. :)

Sijih sa...

Hehe, det er smart.
Ikke smart å avsløre hva jeg drømte om. Det skal jo alle få lage seg en mening om selv.
Men om du lyster kan du jo sende et forslag i innboksen på facebook. (ikke vegg =P)

Karuulaina sa...

hoho.. ja, kan jo da, men trur kje du komme te å sei da, sjøl om da e sant skjønne du..

Sijih sa...

Det kan vi jo finne ut av. Er litt interessert i hva du tror. hehe

Espen sa...

Si drømmen, daaa :(

Karuulaina sa...

eg vett drømmen, eg vett drømmen!:)

koseli!:)

Sijih sa...

Hihi, neeeh, den kommer ikke ut på bloggen. hehe