lørdag 3. mai 2008

Modus vent

Tilværelsen nå er litt tafatt til tider. Særlig når jeg er hjemme. For, det er liksom så lite vits i å skaffe seg nye bekjentskaper ettersom at jeg bor på Kvås nå og skal flytte til Orkanger til sommeren. Så uansett vil jeg ikke komme til å bli godt kjent med dem. Det er litt kjipt.

Og i tillegg egr internett innmari kjedelig for tiden. Det skjer absolutt ingenting. Det er ingen poeng i å finne nye bekjentskaper i Kr.sand, og det er for tidlig å finne nye folk i Orkanger. Så da blir det ikke noe gøy på internett. Frustrerende...

Så la jeg merke til at i filadelfia er alle jente perfekte. Det er ikke til å tro. Alle er pene, blonde og motebevisste. Det kan rett og slett bli vanskelig og fælt for enkelte å komme der, på grunn av at flertallet ser så perfekte ut. Dette var en sak jeg plutselig tenkte over i kveld. Disse jentene er sikkert veldig greie og sånt, men det blir vanskelig å få kontakt med dem når de holder seg i flokk og i tillegg virker så mye høyere på rangstigen enn, f.eks. meg. Jeg har alltid et håp om å bli kjent med noen nye, men det skjer aldri. Det er ikek så lett når man alt har noen man kjenner som man da henger med. For hvem vil vel gå rundt alene når alle andre kjenner noen? Da skal man i hvertfall være ganske så trygg på seg selv og tøff.

Men talen i fila i dag var veldig fin syntes jeg. Satt og tenkte på Linn mye av tiden, om at hun kunne ha likt den talen. Følte den hadde noe å si henne. Det var snakk om vårt personlige forhold til Gud. Og vi alle kunne tatt lærdom av den.

Så traff jeg på han Petter Andre i fila i kveld. Alltid noe rart som skjer med meg når jeg møter han, men lite ble sakt. "DC- tskjorte ja, feet. Har 5 stykker av dem jeg". Så kult da.

Lurer på hva jeg skal ta for meg i morgen. Kvelden skal jeg tilbringe i Frikirken der det skal være en lovsangskonsert av et slag. Når det først skjer noe så stort i kirka synes jeg det er på sin plass å komme. Har garantert ingen andre planer så.

Ingen kommentarer: