torsdag 8. mai 2008

Ørneknipen, se så flott

Ja, denne dagen har vært fullstappet og effektiv. Startet med vanlig skole som ikke var så spennende, ikke stor utnyttelse av timene, men det får man leve med.
Etter middag dro vi ned til Lyngdal og kikket på det nye senteret som er bygget. Det var ganske fint syntes jeg, men litt smalt i midten i gangen. Kjøpte meg en løpebukse på G-sport til 69kr. Syntes det var så billig så skadet ikke å ha. Har tenkt en del på å få meg sånn, men er tvilsomt hvor mye den blir brukt.
Etterpå dro vi til Fretex. En spennende butikk. Der fant jeg litt av hvert. F.eks. en hummel-tskjorte, en dressbukse, to pene tallerkner og et helt knivsett, og alt dette til prisen av ca 90kr! Det var halv pris på alt i dag, så ble jo rå billig. Helt sykt, men gøy!



Etter kveldsen dro Solveig, Karoline, Linda og jeg på tur til Ørneknipen faktisk. Jeg hadde faktisk lyst til å gå opp i dag. Dette var min andre tur på toppen. Vi tok oss god tid på vei opp, og vel oppe satt vi i en time og hygget oss. Vi hylte til noen turgåere der nede, og fikk svar. Lurte veldig på hvem det var, og vi fant endelig ut at det bare var Kristian og Glenn. Så da tok vi fatt på turen videre. Vi valgte en ny vei ned igjen. Den gikk bortover inn i skogen. Det var skikkelig koselig. Vi hermet etter Solveig på overdreven måte og lo godt, stakkars Solveig, men hun er så gøy og kul! Var skikkelig kult å gå ute i skogen. Vi var ute i 3 timer. Helt fantastisk, så nå er jeg ganske sliten. Skulle ha vært i dusjen for lengst, men har ikke selvkontroll til å holde meg unna internett. Har jo faktisk ikke vært på msn i hele dag! Men nå er dusjen neste stopp. Det har vært en skikkelig hyggelig dag, forhåpentligvis fått litt farge i samme slengen.

1 kommentar:

Karuulaina sa...

ørneknipen ER flott:)