torsdag 1. mai 2008

Brum brum

Hei du.
Den siste tiden har jeg ikke hatt lyst til å skrive blogg faktisk. Det resulterte i at det ikke ble noe blogginnlegg på en stund. Men i dag tenke jeg det var på tide å gi dere en ny oppdatering.

I dag har jeg vært ute og øvekjørt. Veldig gøy. Hadde med tante og mamma i bilen på vei til Mandal for å spise middag. Etterpå kjørte vi videre til Vigeland på møte. Må dessverre si at det møte var langt unna hva jeg liker. Alt for "halleluja"- aktig og gamle mennesker. Så jeg satt og hørte på musikk der jeg holdt på å sovne. Etterpå kjørte vi tilbake til Kr.sand. Syns turen gikk veldig fort. Jeg kjørte ganske bra og. Hadde en stygg, stor trailer i baken store deler av veien. Den var stygg altså. Til tider lå den heeeelt oppi baken på bilen min. Det eneste jeg så når jeg tittet i speilet bak var en diger grill som hveste mot meg. Jeg ble sur på den, men jeg hadde ikke tenkt å slippe dne forbi, jeg kjørte tross alt i fartsgrensen.

Nå om et kvarter skal jeg ned til byen og møte venninnegjengen og så skal vi på Vera Pizza og spise. Blir mye spising på meg i dag, men det går bra. Tror det kan bli hyggelig. Tror det er Silje, Elida, Valentina, Christine, Inger- Helene, Julia og Isa som skal være med. Så vi blir en god gjeng.

Ellers så er jeg fremdeles på leting etter hybel i Orkanger. Kommer til å bli forferdelig trist å forlate Kvås til sommeren. Kommer til å felle en del tårer. Det er en slik fantastisk gjeng på Kvås. Alle samtalene ved matbordet, de er ikke til å erstatte. Alle latterne ved bordet gjør dagen så mye bedre. Tror aldri jeg har hatt latterkrampe så ofte som på Kvås. Glad i dere på Kvås!

Ingen kommentarer: