fredag 20. juni 2008

Kr.sand er byen

I går var jeg på Gullungen med Elida og Valentina. Og for dere flertallet som ikke vet hva Gullungen er, så er det Tangen Meida sin prisutdeling. Her ble det delt ut priser i flere kategorier med to diplomer og en gull i hver. Morten og Preben prøvde seg på noen finurlige ordvitser der de var programledere. Det var litt rart å se så mange folk igjen. I løpet av hele dagen i går så traff jeg mange kjente. Og kjente i fra Lyngdal også. Det var litt utrolig. Møtte på Per Andrè og Odd Vegard. Morsomt. Og så møtte jeg på Anders på Clash Olson, typisk guttebutikk.

Merker at jeg ikke har hengt sammen med folkene i Kr.sand på et år. De har vokst videre på sin humor, og jeg har vokst vekk med Kvås-humoren. Det er ikke helt lett det. For folkene er jo kjempe hyggelige de, men det er ikke like lett å komme tilbake igjen. Men så må jeg rekke å få hilst på alle vennene i Kristiansand før jeg flytter til Orkanger på torsdag. Det blir rart det!

I dag har jeg hengt i byen med Elida der hun kjøpte en haug av fotoutstyr. Og fått fylt luft i dekkene på scooteren min. Det trengtes. Så nå ruller den mye finere. Det er hyggelig det. Så har jeg shoppet litt. Noe jeg ikke hadde gjort på en stund ettersom jeg har vært på Kvås. Så fikk jeg kjøpt meg de adidas-skoene jeg har sett på i Lyngdal. Koster egentlig 1100kr, men etter å ha forhørt meg med Erik fikk jeg rede på at det var salg på dem på G-sport. De kosta bare 499kr. Kjempe digg, eneste minuset var at de var et nummer for stort. Men det brydde jeg meg litt lite om der og da. De må kunne brukes tenker jeg. Er veldig fine sko.

Ingen kommentarer: