tirsdag 10. juni 2008

Tusen Takk Miss

Så det er altså det du har drevet med i hele dag, Miss. Nei, jeg har ikker gjort mye i dag. Men akkurat i øyeblikket har jeg sett på Postmann Pat på barnetv. Peder dukket opp i stua og vi sjekket ut hvordan barnetv var for tiden. Ikke så ille, men merker at jeg er blitt for stor til det. Det blir veldig opplagt moral.

I dag har jeg hatt fri. Sov til klokken 10 da jeg lå og leste en stund før jeg stakk i dusjen, og videre til lunsj. Lunsjen har vel vært det gøyeste i dag. Morsomme samtaler og påfølgene latter. Og så har vi Frode, som gikk og la seg i sofaen ute i gangen fordi det så så deilig ut med putene og teppet der. Komiske Frode. Så der lå han og sov så godt. Vi prøvde å vekke han, stjal puter fra ham og sånt, og til slutt ble hele sofaen snudd på hodet og han lå under den som et telt. Tviler på at det var like behagelig.


Og i dag har det blåst ganske kraftig. Og i løpet av dagen har det ene treet i skolegården falt ned på grunn av vinden. Ganske heftig. Skal legge ut et bilde når jeg få lagt det inn på pcen. Det var litt av en opplevelse. Men det falt ikke på noen eller noe. Satse på at det ikke faller flere trær.


Men resten av dagen har jeg kjedet meg. Er så slapp og giddaløs at jeg gjør ingenting. Har gjort noe fornuftig tidlig i dag, som å pakke ned en god del av sakene mine, men da det ikke fantes svarte søppelsekker kunne jeg ikke fortsette.

Ingen kommentarer: