torsdag 19. juni 2008

Sommerferie

Det er like god start på sommerferien i år som i fjor. Nydelig vær i forkant, og med en gang ferien starter så regner og regner det. Sånn kan det gå.

Tirsdag kom jeg hjem fra Kvås. Det var en tårevåt avskjed. Ikke noe hyggelig. Tanken på å kanskje aldri se gjengen igjen er fæl. Men jeg må komme meg en tur til Lundeneset i høst.

Men onsdagen gikk til å pakke alt jeg skal ha med meg til hybelen. Brukte hele dagen på å finne fram og pakke ned det jeg skal laste inn i bilen og kjøre av gårde til Røros. Onkelen min skal kjøre flyttelasset mitt til Røros på fredag. Veldig snilt av ham. Så nå er stua fylt av flyttelasste mitt, men jeg synes ikke jeg har alt for mye egentlig. Ikke lenge igjen til jeg flytter Orkanger no. Faktisk nøyaktig en uke i dag.

I kveld skal jeg på Gullungen med Tangen vgs. Det håper jeg blir hyggelig. Håper på å treffe igjen mange av folkene jeg kjenner. Treffer i hvertfall Elida, også Valentina. Jeg gleder meg!

Ingen kommentarer: