mandag 9. juni 2008

Kvel motoren

Det gjorde jeg en del ganger i løpet av dagen i dag. Kvelte motoren. Det er ikke så lett med bakkestart og ny bil. Jeg har hatt bykjøring i dag i Kr.sand. Veldig greit å få gjort unna, men det var gruelig tidlig å stå opp. Vekkerklokken stod på 06.00. Og etter en helg med en tanke lite søv og stor aktivitet så ble det vel tidlig å stå opp.

Jeg valgte å kjøre inn til Kristiansand. Var lenge siden jeg hadde kjørt og jeg begynte å stusse på hvilke pedaler som var hva. Det var litt skremmende. Men jeg fant heldigvis ut av det raskt nok. Jeg liker dessverre ikke å kjøre den bilen. Audi A3 er mye mer behagelig å kjøre, og stiligere mener jeg. Men det er tungt å konsentrer seg om kjøring i en hel dag. Helt utslitt blir man, selv om man sitter i baksetet.

Tilbake på Kvås holdt dem på å rydde ned skolen. Fikk brent sakene i fra Mac-en min ned på en cd heldigvis og hentet en del av tingene mine. Nå er det bare å finne et sted å pakke alt ned i slik at jeg faktisk finner tilbake til dem. Blir ikke så artig å pakke ned alt. Hvor skal alt gjøres av? Skulle helst hatt noen esker til pyntesakene og det. Klærne er lette å pakke ned i søppelsekker.
Jeg er nok litt for mye innstilt på at vi ikke kommer opp i eksamen og at vi er ferdig på fredag. Men har tenkt på å være til søndagen uansett, slik som Karoline og Solveig. Har ikke noe hastverk med å komme meg hjem, selv om det er nok som skal ordnes der og. Men det får vi ta siden, nå må jeg prøve å leve litt i nuet.

Ingen kommentarer: